...služby k nezaplacení...

12.04.2017 09:43

…je to patnáct let, co jsem začal pronajímat ve svém domě byty. S tím samozřejmě souvisí změny nájemníků a přepisy elektřiny, plynu, vody a tak. V té době byla v České Lípě místa, kam člověk zašel a za půl hodiny bylo přepsáno ze starého na nového nájemníka. Byly to doby idylické – zejména z dnešního pohledu.

Protože se nám neustále „ zlepšují „ služby, bylo třeba s tím něco udělat. Údajně jde vše přepsat přes internet – prosím zkuste si to. Nicméně to určitě byl důvod, proč třeba zrušit c v České Lípě pobočku RWE. Proto dnes s každým prdem musíte do Liberce, bratru 50 km tam, 50 km zpátky a ztracené dopoledne - když máte štěstí, že tam není moc lidí.

Nejdále to ale zatím dotáhl ČEZ. Sice pobočku v České Lípě mají, ale jsou nesvéprávní, mohou pouze přeposílat požadavky. Zřejmě politikům již nestačili trafiky a tak moudré hlavy vymyslely dalšího do hry. Dříve byl jeden ČEZ, dnes jsou ze zákona tři partneři – zřejmě aby se zkvalitnil zejména tok financí. Před lety nebyla žádná pevná platba či minimální, dnes jsou za každý měsíc tři pevné platy – vypadá to, že jim zase už ty milionové platy nestačí…

Konkrétně – 4.1.2017 jsem na pobočce přepsal dva elektroměry a spokojeně jsem odkráčel vyčkávat fakturu. Přišla – ale stavy neseděly s přepisem a přišel i splátkový kalendář na další období….Poslal jsem první reklamaci. Blablabla vyřídíme…

Přišla druhá faktura za neexistující odběr za měsíce leden, únor….Další reklamace, další faktura, tentokráte i za březen….

Došla mi trpělivost a došel jsem dnes na pobočku. Sličná slečna se tím prokousala, kroutila hlavou, zanadávali jsme si společně na systém a teď čekám na snad již poslední – správnou fakturu. Takže přepis běží již čtvrtý měsíc a faktura má přijít do měsíce. Myslím že květen pokoříme….

A tak my tu žijeme…

 

Vzhůru k lepším zítřkům

12.4. 2017, RogerS.