Březen, za kamna vlezem???

25.03.2021 17:04

...čas uhání jak blázen ...

 

Nedávno jsem tady přál vše nejlepší k vánocům a ejhle, blíží se velikonoce… Ten ždibíček času z pohledu astronomického je ale ukrutně dlouhý čas z pohledu člověka, kterýmu táhne k sedmému křížku. Sice mohu ten čásek trávit příjemně ve vytopené dílně, ale co naplat, balsa ani hotový modýlky kamarády nenahradí...

Aspoň, že se teď udělalo překrásně a tak jsem poprvé od Nového roku mohl vyrazit ven s modýlky. Na nový rok jsem zalítal lehouše Surikatu ( minule jsem o ní psal ) a tak jsem po odladění baterek dneska mohl poprvé zkoušet i termiku… Model má ještě své mouchy – musím pořádně doladit těžiště, ale bude to pohodová poletucha. Skoro třicet minut a první letošní termika – prostě sladká odměna za čas v dílně...

No a druhý žluťák je moje nová první E RES. Na seznámení s kategorií jsem si pořídil stavebnici od pelikánů ( KAVAN ) a dnes proběhl úspěšný zálet. Bohužel mi nějak nefungovala brzda motoru, ale i tak model chodí parádně – reaguje na každý průvan… Trochu jsem byl rozčarovaný ze značné „ měkkostí „ konstrukce, ale na let to nemělo vliv. Na jedny akumulátory 2s 450 mAh jsem poletoval skoro 20 minut...Teď ještě doladit brzdu a můžu na soutěž…

A aby nebylo dobrých zpráv málo, zítra si jdu pro mnou vymyšlený „ tábornický tuning „ do mýho mazlíka – panečku, to budete čubrnět… Truhlář z toho měl sice zamotanou šišku, ale bude to paráda...

Přátelé, přeji veselou mysl, naše společné poletování a vše, co k tomu patří, se blíží ...

Zůstaňte zdraví a vůbec, mějte se báječně velikonočně

 

 

 

25.03.2021

RogerS