Elsa konečně na pořádným kopci

02.09.2018 20:02

   

ELSA KONEČNĚ NA POŘÁDNÝM KOPCI…

 

Po předloňském nádherném výletu na kopce do Itálie a loňské vynucené absenci jsem se letos neskutečně těšil na polétání v Apeninách. Díky laskavosti pražských kamarádů jsem se mohl připojit k jejich výpravě a strávit nádherný květnový týden na Monte Catria. Těšil jsem se o to víc, že jsem konečně zalítal Elsu ( Stingray 3800 ) a těšil se na povození na pořádném kopci…

   

Cesta nebyla nic moc, přátelé Bavoři měli jakýsi svátek a tak všichni jeli na Gardu. Dálnice mezi Mnichovem a výjezdem na Gardu byla ucpaná a jízda utrpením… Ale večerní vykoupání v moři a výborná večeře na místě přímo pod kopcem nám brzy spravila náladu.

   

A pak již vše jelo jak namazaný stroj – výborné italské jídlo i vínko, k tomu vlastní sudy s pivem, báječní kamarádi a především teplo a celkem větrno – prostě paráda.

   

    Je pravda, že nám vítr nevydržel celý týden, ale o to víc se budu těšit napříště. Povozil jsem se se Sonetem, Andělem i Elsou, co chtít víc. Snad, kdyby to nebylo tak daleko...

 

Česká Lípa, 31.5.2018, RogerS