Letos poprvé na Rané…

02.04.2018 21:11

    Je to neuvěřitelné, ale až dnešní velikonoční den mi umožnil vypadnout z domu (respektive z dílny) a spěchat ne Ranou za prvními letošními svahovými lety. Měl jsem Soneta “rozebraného“, tak jsem potřeboval pár skoků, abych zase jako každý minulý rok nezalítával při první soutěži…

    Předpověď na pondělí byl do cca 14 hodiny severozápad – přímo na cvičnou louku, paráda. Vyrazil jsem před desátou a v jedenáct jsem byl na Rané. Skutečnost byla samozřejmě jiná, vítr chcípal a především foukal po kopci od jihu. Přesto jsem neodolal a dal jeden osmiminutový skok. No žádná hitparáda…

    Z nouze jsem si dal obídek a kafe, pokecal s hojně se vyskytujícími hadráři a mezitím vítr začal zase zesilovat. Vyrazil jsem tedy na Bečov a dobře jsem udělal. Na svahu už poletovali dva kolegové a vítr stále sílil. Po chvíli jsem měl svah sám pro sebe. Hrál jsem si s nastavením Soneta a za chvíli jsem měl odlítanou hodinku… Jako bonus jsem jsem si mohl pohrát s kozama, Bača totiž nebyl v dohledu ...

Vyfoukanej a spokojenej jsem vyrazil do Hrušovan, kde jsme s Lubošem domluvili důležité věci pro proklatě se blížící aerovleky – kadibudku, pípu s pivem a stoly….

Pokecali jsme a domů jsem se vrátil k večeři. Velikonoční kachnička byla famózní…

Nádherný den

 

Velikonoce 2018, RogerS