Lítací sezóna 2019, aneb hala na obzoru

22.11.2019 09:03

...HEZKÁ SEZÓNA, ale ještě není konec...

 

... rok 2019 se blíží ke svému závěru, venku poletují jen otužilci, či mladí kluci, ale ještě nás čeká halová sezóna 19/20. A začínáme již příští týden. No, začátek bude asi rozpačitej, zase jsem nestihl připravit nový uhlíkový stroj, který si slibuji už přes dva roky… Jedinou útěchou mi může být, že kolegové na tom nejsou líp…

Na druhou stranu musím říci, že jsem si letošní letovou sezónu užil vrchovatě. Začal jsem soutěžit v elektřičkách RCEV a poznal spoustu nových i staronových kamarádů, dosyta si užil stále atraktivních sešlostí aerovleků, polítal na svazích Monte Catrie i soutěžích F3F… Prostě dost nabitý kalendář. Jak by taky ne, byl to slavicí rok a vyvedl se. A když si uvědomím, že kromě běžných provozních šrámů jsem nemusel řešit žádný modelářský karambol, co chtít víc…

Díky poletování jsem sice odsunul nutné práce na baráčku až na tento nečas a tak jsem momentálně musel na chvíli vyměnit skalpel v modelářské dílně za zednickou lžíci, ale už mám skoro pro tento podzim hotovo a zase se těším do tepla modelářské dílny. Čeká tam na mě totiž – snad konečně – dokončení ASW 28 a dokončení na dlouho odloženého Vipera SD 4. A protože jsem vyhodnotil, že na tomhle světě chci ještě nějaký čas pobejt, začal jsem připravovat nejen „ lítací kalendář příštího roku „, ale i stavbu nové vlečné Cessna 150 o rozpětí 336 cm…

 

Jenom doufám, že nám soudruzi z EU, potažmo naši chrabří politici v brzku nezakáží i náš ušlechtilý koníček. Zatím to k tomu bohužel dost razantně směřuje… Kam se hrabou komunisti z minula…

 

PS a snad se sejdeme i na „ výročku „ klubu...

 

22.11.2019

RogerS