...Moje první soutěž RCEV, aneb, jak jsem si vydělal…

01.04.2019 10:48

 

Karel Mrázek mě vytáhl na první jarní závody RCEV do Náměšti nad Oslavou. Předpověď byla slibná a když mi Karel nabídl azyl u něj v karavanu, bylo rozhodnuto.

    V pátek po ránu jsem sbalil saky paky, dvě Djanga, ženu s báglem a vyrazili jsme. První zastávka Kutná Hora, pak Jihlava a vytoužené letiště… Tam už čekal Karel a trénoval. Já jenom odložil ženu do hotelu nad velikánskám zámkem a vrátil se na letiště. Ale to už zapadalo sluníčko a zima vystrkovala drápky. Proto jsme už v sedm jsme byli zalezlí v teplíčku. Noc příjemná, ráno jako u nás – námraza a kosa...Ale sluníčko svítilo jak blázen a za chvíli bylo příjemně.

    A pak to začalo. Pro mě to byla první ostrá soutěž, takže jsem měl uši našponovaný a oči jak tenisáky. Na začátek jsem si vzal „klasiku“ Django. Bylo téměř bezvětří, modrá obloha a pohoda. Lítal jsem spíš na jistotu, to znamená vysoko, ale to se časem poddá. Spíš mě štvalo, že přistávám jak, no vždyť to znáte...Trochu mě zaskočila technická závada v pátém kole ( do té doby jsem byl šestej ). Na šesté kolo jsem musel vzít motýla, kterého ještě nemám tolik v ruce a už jsem výsledek nevylepšil. Přesto patnácté místo z 24 bylo pro mě příjemné překvapení

Sobotní noc byla stejně studená jako páteční, ale my stateční polárníci jsme ji na letišti přečkali v plné síle.

    V neděli ráno opět přijelo přes dvacet chrtů a začalo to nanovo. Já musel vše odlétat jen s Véčkem, klasika byla sice provizorně opravena, ale… Čekalo nás pět kol a měl sílit vítr. Obé se potvrdilo. Nedělní podmínky byly trochu tvrdší než sobotní a spousta modelů skončila daleko v poli. Já i přes některá tvrdší přistání zvolil zase jistotu větších výšek a dnes se to vyplatilo. Bylo z toho pěkné 5té místo a v těch „sr...“ i moje první tisícovka…

Já i Karel jsme byli spokojení, naše předsevzetí neskončit poslední jsme s rezervou splnili a do příště se určitě zlepšíme…

    Takže polítání parádní…

Bohužel jsem si pokazil návrat k domovu tím, že jsem kolegovi pochroumal autem oba jeho modely. Radši bych držel pár facek, ale stalo se. Tímto se ještě jednou moc omlouvám. Na nápravě se pracuje…

    Cesta domů už byla v poklidu, přečkali jsme kousek „zázračné“ dálnice D1 ( DOKONCE TAM PRACOVALI CELÍ TŘI LIDÉ ) a pak už jsme po normální nádherné silnici dojeli šťastně domů...

 

 

 

31.3.2019

RogerS

pár fotek na https://rodzr.rajce.net/Ma_prvni_RCEV,_aneb,_jak_jsem_si_vydelal...