Navštívil jsem ZDZ...

18.08.2016 08:06

Protože mě skoro dva roky trápily mé motory, dohodl jsem si návštěvu u výrobce - ZDZ. Samozřejmě jako vždy, když to motory zjistily, tak na srpnovém modelářském táboře chodily jako z praku ( že by analogie se zubařem nebo Pávkovic zaříkávání nebo, nedej Bože, božské ruce jednoho ze dvou nejlepších vlekařů Jirky Kohouta ?)...

Tak jako tak, na návštěvu jsem se těšil, naložil modely do auta ( Robin 160 a MX 90 ) a brzičky ve středu ráno vyrazil, po chvilce - cca 5 hodinách, jsem vjel do kopců okolo Valmezu a našel probouzející se ZDZ...

Musím nesmírně poděkovat panu Janouškovi i jeho technikovi za trpělivost se mnou a naprostou vstřícnot a pohodu. Strávil jsem tam několik hodin,dozvěděl se mnoho zajímavých informací přímo od pramene a dokonce jsem si zalítal na firemním letišti...

Odpoledne a s fungujícími motory jsem se vydal na zpáteční cestu a ani rozkopané silnice mi nemohly pokazit náladu z toho, že je u nás tak bevadná firma...

Však také další motor bude znovu od ZDZ. Díky

RogerS