První dojem

01.11.2016 09:56

…jak ošidné je dát na první dojem…

 

Tak jako vždy, když mi vlasy přelezly přes límec, vypravil jsem se ke své stálé kadeřnici.

Ale ouha – pánské zavřeno. Že by první oběť EET? Škoda, chodil jsem tam dlouho a k mé plné spokojenosti. Zajímavé, že jak se nic nezdražuje, platíval jsem 45 Kč, poslední dobou už 90,-Kč.  Ale paní byla správně ukecaná a stříhala tak, jak jsem chtěl…

No což, šel jsem hledat jiné kadeřnictví. Po chvilce přemýšlení jsem ho objevil - otvírali v devět a já tam byl pár minut po deváté. Zákazník žádný, paráda ( my chlapi nechceme nikde čekat ). Po chvilce se objevila nevrlá paní mezi 30-35 lety, že mám ještě chvíli počkat. Nu což, sice sám v prázdném kvelbu, ale budiž …Po dalších více jak pěti minutách jsem měl nutkání odejít. Nicméně v tom paní přišla, chopila se nůžek a po vyjasnění mých požadavků se dala do práce. Nebudu napínat, ostříhala mě krásně a rychle. Sice bez povídání, ale jenom za 80 Kč…

Takže se sem po Novém roce určitě vrátím a snad nebudu muset v dohledné době hledat jiné kadeřnictví

 

1.11. 2016, RogerS.