" starosti " důchodce...

07.09.2016 09:05

Jako bohatý český důchodce jsem se rozhodl, že zruším jeden účet a tak jsem si musel zařídit převedení důchodu na ten správný...Myslíte, že je to tak , zavolám, zamejluji a je to?. Omyl. Musíte vyplnit ten správný formulář, dát ho potvrdit bance, že souhlasí s tím, aby vám tam stát posílal vaše peníze (???!!! ) - já kvůli tomu musel do Liberce a pak to poníženě musíte odnést na příslušnou pobočku...A tam se dozvíte, že stát má na převedení účtu T Ř I měsíce, dnes, kdy pan Ba...š chce mít všechno on-line...No není to rovný přístup ke všem???

Ještě, že když jsem se ráno probudil a  všechno mě bolelo a tak jsem poznal, že jsem živý, svítilo sluníčko, bylo zkrátka krásně. Cestou na ÚŘAD smrděli jenom kuřáci, svět zářil a na cestě dokonce pracovali očíslovaní místní nezaměstnaní. Jistě by to byla záslužná činnost, kdyby tito lidé dělali něco jiného, než že smetali listí zpět pod stromy. To aby měli asi práci i na dobu, až bude zase foukat vítr...Ale za to oni zřejmě nemohou ...Neznám nic horšího, než dělat zbytečnou práci, ale stát říká, že tito lidé získají spoň pracovní návyky... No potěž nás pánbu, tady se asi všichni školí na politiky...