Tak takhle se mají důchodci...

06.11.2018 18:31

...čas letí jako blázen, nedávno jsem psal, že jsem letos konečně na Rané, a je listopad a já přemýšlím, zda jsem dnes, to je 5.11.2018 nebyl letos na Rané naposledy.

         

 

Protože jsme s kamarádem Jirkou M. potřebovali ještě před zimou zalétnout „ nové modely, slovo dalo slovo a vyrazili jsme…

Jirka zkoušel elektrifikovanýho Vikinga, já potřeboval vyzkoušet Soneta s novou výškovkou a Soneta elektro…

            V pondělí po druhé byla Raná opuštěná a tak jsme si na louce u Skleníku mohli dopřát volný pohyb bez doprovodu jindy všudypřítomných padáků. Vítr byl akorát, jenom to trochu foukalo přes Oblík a tak to bylo chvilkama nahoru a dolů.

            Jirka trochu dovážil a pak si už jenom spokojeně poletoval, já si vyzkoušel „velkou VOP „ u Soneta a už se těšil na elektriku. Trochu obav před prvním startem, ale po prvním motorovém letu už jenom nirvána…

Až ještě naprogramuju brzdu vrtule ( já hlava dubová ), bude to pošušňáníčko. Ale i přes  brždění točící se vrtulí chodil Sonet nádherně. K tomu téměř neslyšný motorový let , no balada…

 

Tak takhle se mají důchodci

RogerS 5.11.2018