...ty brďo, viděl jsem letiště BRDO….

27.04.2019 18:50

 

Můj RCEV guru Karel Mrázek zavelel a tak jsem se začal připravovat na svou třetí soutěž lehoušů -pomaloušů. Namlsal jsem se teplem a termikou, ale počasí si řeklo – tůdle, minulý týden ti nestačil?

A tak jsem spíš spoléhal na to, že bude pršet a že nic nebude…

Ale jak jsem psal, Karel zavelel, já sklapl kufry, naložil auto a ráno vyrazil v hustém dešti do Paky. Když déšť neustával ani u Paky, jako pako jsem se i cítil. Ale příjezd na letiště už byl jenom o mrholení a pak už jen, sem tam kapička. Ještě, že jsem jel…

Soutěž začala a má dřívější představa o líném klídku a pohodě této kategorie lehoušů-pomaloušů vzala opět rychle za své. Tentokrát nás s Karlem vylosovali „správně“ a tak jsme si mohli vzájemně měřit. A tím pádem jsme byli při dvaceti soutěžících a osmi startovištích v jednom poklusu – nebyl čas skoro ani na jídlo…

Ale byla to „paráda“, když se člověk neztrácel v cárech mraků, foukal aspoň studený severák. Po dlouhé době jsem na sobě měl opět zimní výbavu. Naštěstí se sem tam objevila i nějaká bublinka a když jsem to svému Djangoušovi moc nekazil přílišným řízením, lítal báječně. Jen kdybych mu to nekazil hlavně přistáním…

Díky této souhře si Djangouš vylítal nečekané krásné druhé místo.

 

 

27.4.2019

RogerS

 

PS před odjezdem jsem pečlivě prohlédl okolí auta a nic jsem nepřejel…

PSPS a ani fotku jsem nestihl….