...Ve znamení Kaczky, aneb aerovlekání Vlašim 2019….

10.06.2019 14:25

 

...po roce se kočovná komunita milovníků vlečných a maket větroňů zase sešla ve Vlašimi. Předpověď byla milosrdná a tak jsem doma vyškemral dřívější páteční obídek a upaloval do Vlašimi. Cesta byla fajn, až na skutečnost, dostat se do vlastní Vlašimi – objížďka z jedné, druhé i jiných stran – už jsem si myslel, že Vlašim vyhlásila stanné právo či vlastní republiku… ale na letišti mě místní ujistili, „ že - musíme to opravit „…

    Po chvilce už bylo na vlašimském nebi rušno a čas příjemně plynul mezi lítáním a povídáním se známými.

A k večeru přišel zlatý hřeb pátečního dne – zálet Petrovy velké Kaczky. Slovy – jedna velká paráda…

A večer tudíž bylo o čem povídat, obzvlášť, když vše bylo podpořeno dobrým jídlem a pitím…

    Sobotní ráno bylo trochu větrnější, ale vítr slábl a po brífingu se vše rozjelo nanovo. Nádherný letový den, pohoda, dobré jídlo, dobří lidé…

    V neděli se vše opakovalo v bledě modrém, byla to parádní pohodová akce. Zavlekal jsem si, vyzkoušel Elsu po loňské ráně, prohnal Soneta i chytal termiku s lehoušem RCEV. Termiky bylo letos na rozdávání, vlečných dost, takže se lítalo o sto šest…

    Viděl jsem kupu přenádherných aeroplánů a těším se na další ročník příští rok

 

Kluci vlašimský, bylo to nádherné a nesmírně pohodové.

Díky vám za nádherný víkend a pohostinnost

 

10.6.2019

RogerS

 

PS pár fotek na známém rajčeti...