Žhavá Raná ve zkratce...

11.08.2020 08:31

...Tábor Raná za námi, vánoce na obzoru ...

 

Tak jako každý rok jsem vyrazil v prvním srpnovém týdnu na modelářský tábor na letiště pod Ranou. V sobotním vedru jsme se střídali s podobnou partou z Prahy a přilehlého okolí… Počasí mělo být fajn, tak jsem naložil dostatek modelů od poletuch do ranního klidu až po Elsu do nepohody. Cesta fajnová a před polednem jsem již stavěl stan a skládal modely pro příští použití. To mi však šlo pomalu, protože bylo stále s kým povídat – mraky kamarádů i modelů, které jsem dlouho neviděl…

Tábor probíhal jako jindy v naprosté pohodě, byť s občasnými šrámy na letadlech. Počasí bylo spíš úmorné, paradoxně díky vedru až zrádné – přehřátý vzduch nenosil…Typický den probíhal následovně, brzy po ránu lehounké poletuchy – trochu adrenalinu s trojplošným Fokkerem či majestátný let s oldtimerem Stříbrný šíp. Po snídani buď tréning s Djangem či poletování s ASK 14 nebo dopolední vlekání – střídal jsem vlečnou Extru 330 LX, zalétl jsem nové ASW 28-18 a povozil se s Elsou… Trocha povídání s kamarády a byl oběd. A odpoledne se to opakovalo v opačném pořadí… Dodržování pitného režimu a chlazení v bazénu bylo povinné… Krásný týden, jediná vada na kráse, že nefoukalo na kopec a pravověrní svahaři byli trochu smutní…

Za sebe mohu říci naprostá spokojenost, drobné šrámy na modelech patří k věci a nepotkal mě žádný zásadní problém. Nová třímetrová vlečná prodělala zatěžkávací zkoušku bez ztráty květinky a nové ASW 28-18 lítá parádně… Kamarádi byli skvělí, jídlo fajné

Tak zase za rok

Díky všem

11.8.2020

RogerS

 

Fotky z tábora na mém rajčati - https://rodzr.rajce.net/Zhavy_tabor_Rana_2020